Jaké výhody získáte jako partner Alfa Laval?
Alfa Laval je zákaznicky orientovaná společnost s globální nabídkou založenou na kvalitě a službách. Jako součást našeho závazku jsme vyvinuli speciální program Partnerství, jehož cílem je společný růst a poskytování úspěšných řešení našim zákazníkům. Nabízíme Vám:
Přímý přístup k portfoliu produktů, které patří k nejlepším v oboru
Rostoucí podnikání s udržitelnou technologií
Školení a rozvoj kompetencí odborníky Alfa Laval
Nepřertžitý přístup k digitálním nástrojům, které nabízejí konfiguraci produktů, transakce, řízení obchodu
Speciální nabídka cen nebo slev
Speciální projektové slevy
Globální a místní podporu inženýrů Alfa Laval
Marketingové aktivity, které vám pomohou rozvíjet vaše stávající podnikání a vytvářet nové
Rostoucí podnikání a neustálé zlepšování
Každý den neustále pracujeme na vývoji našich technologií a produktů.
Zajišťujeme, aby se produkty a řešení Alfa Laval dostávaly k našim zákazníkům tím nejefektivnějším, nejudržitelnějším a nejkonkurenceschopnějším způsobem.
Naším hlavním cílem při vytváření Partnerství je:
1. Podpořit naše partnery v rozvoji udržitelného podnikání ve spolupráci s Alfa Laval
2. Odměňovat/podporovat partnery a poskytovat více příležitostí k rozšíření obchodu a spolupráce
3. Poskytnout různé úrovně spolupráce, které budou odrážet investice, závazky a integraci obou stran.
Nabízíme spolupráci založenou na vzájemných výhodách a pevném závazku k obchodní etice a udržitelnosti.
Pokud máte zájem s námi začít podnikat, vyplňte, prosím, formulář. Náš zástupce vás bude brzy kontaktovat.
Podívejte se, kdo je již naším partnerem!
Každý z našich obchodních partnerů je pro nás důležitý. Jsou klíčovou součástí našeho podnikání a pomáhají nám prosadit se na trhu. Proto jsme odhodláni pomáhat každému z našich distribučních partnerů růst. Vítejte v našem Týmu partnerů!
O společnosti Alfa Laval
Provoz společnosti Alfa Laval je založen na třech klíčových technologiích: separaci, přenosu tepla a technologii proudění. Struktura Alfa Laval zahrnuje tři prodejní segmenty: energie, potraviny a voda a námořnictví.